Türk Rivierası Turu İstanbul’dan Demre Kaş Kalkan’a sürüş…

Motosiklet sevdamın başlamasına sebeb olan dostum ve gençlik arkadaşım Çağatay Şenocak ile Türkiye’nin Rivierası sayılan Fethiye-Kalkan-Kaş-Demre Finike arasını dolaşmak için motosikletlerimizle 17 Mayıs 2019’da İstanbul’dan yola çıktık.

Otomobiller tarafından pek tercih edilmeyen bir rotadan gitmeyi ve yeni yolları keşfetmeyi kafamıza koymuştuk.

Planımız Bursa,İnegöl,Domaniç,Tunçbilek,Kütahya,Afyon,Burdur,Korkuteli,Elmalı yoluyla Kaş’a dağdan inmekti.

Yolculuğumuz sabah erken buluşup Eskihisar-Topçular feribotundaki kahvaltı ile başladı.Hava güzeldi.yağış yoktu ve insanı üşütmeyen ve terletmeyen bir sıcaklıktaydı.

Lastik havalarımız tam,depolarımız dolu biz de uykumuzu almış ve dinlenmiş haldeydik…

ESKİHİSAR-TOPÇULAR FERİBOTU

DOMANİÇ VİRAJLARI

ELMALI’DAN KAŞ’A İNİŞ VE BULUT TARLASI

KAŞ GİRİŞİ

Yaklaşık 10 saat süren yorucu bir sürüş sonunda sağ sağlim akşam üzeri Kaş’a ulaştık ve Küçükçakıl Plajı üzerindeki evimize yerleştik.

Şimdi sıra denize girip yorgunluk atmak,soğuk biralarla kendimizi ödüllendirmek ve akşam Smiley’s Restaurantta İsmail abinin sohbetine ve mezelerine hazırlamaktı.

Hemen koşup Nur Beach’den kendimizi Küçükçakıl’ın buzzz gibi sularına attık.Sudan çıkar çıkmaz aynı serinlikteki terlemiş biralarımız bizi bekliyordu.

Akşam güneşini burada batırıp duşlarımızı aldıktan sonra limana indik.Smiley’s restaurantta deniz ürünleri ağırlıklı mezelerimiz ve rakı eşliğinde geceyi sonlandırdık.

10 saatlik sürüş ve yüzme bizi oldukça yormuştu.Hemen uykuya daldık.

Sabah Kaş’ın mis gibi masmavi tertemiz denizine ve güneşli gökyüzüne uyandık.

Bugün Kaş civarındaki muhteşem yollarda ve virajlarda gazlayacak,çevredeki görülesi yerlere gidecektik.

Önce Kalkan tarafına ,daha sonra da Demre Finike tarafına gitmeye karar verdik.Fakat önce Klasik bir Kaş kahvaltısıyaptık ve (karışık tost,taze sıkma portakal suyu,kırma zeytin,domates ,salatalık söğüş) ardından yola çıktık.

KAŞ KALKAN SAHİL YOLU

FİNİKE DEMRE ARASI VİRAJLARI

KEKOVA İNİŞİ

KEKOVA MANZARASI

KAŞ LİMANI VE KRAL MEZARI

Bu gün Kekova,Demre tarafına doğru sürdük nefis manzaralar ve harika virajlar yaptık.

Akşam üzeri Kaş’a dönerek bu gece de Fener’i Niko ve Ermal’in işlettiği Manos adlı GrekoArnavut meyhanede söndürdük.Gece ise Çınaraltında kahve içtikten sonra Barlar sokağı no:11 de müzik dinledik.Ne yazık ki sayılı gün çok çabuk geçiyordu.

Ertesi gün Kalkan Seydikemer Denizli Akhisar üzerinden İstanbul’a dönüş yoluna çıktık.

Dönüş yolundan bahsetmeyi çok sevmiyorum,GİTMEK benim için çok daha cazip……

SEYDİKEMER YOLUNDAN ÇEKİMLER

Bir güzel gezinin daha sonu…..